2008 augusztus 13.

nincsen semmi, de semmi baj, de azért
nyaunyaumiaumiaunyaunyaunyau

és uborkaszenon tartok itt a blogban, úgy látszik.

és ma megettem hat nektarint gyors egymásutánban és azt hiszem, egyáltalán nem volt jó ötlet.

és ennél sokkal, de sokkal, de sokkal érdekesebb dolgok is történnek.
de azokról nem írok.

és az új (hehehe) fiúm (hihihihi), akivel éppen megnézzük, mi van a barátságon túl (zöldvirágos mező van, de az, télleg), levadászta az összes cigit a lakásban és el is szívta őket.
kedves, gondoskodó fajta.

és van(lesz) munkám is. és szépen és jól hangzik.
Dorottyának hívják, és a Vörösmarty téren lakik.
most tanulok bele a kis kapcsolatunkba.

és szombaton Roisin Murprhy lesz a szigeten, és persze viharok és hófúvás várható.

és a fülem randomszerűen bedugul és kidugul.
egyszercsak, néhány beszélgetések közepén, hopp, egy szőrös nyúlbunda sapka nő a fejemre. belülről. eltömítve az összes halló- és szaglójáratot.
olyankor csak bólogatok, és hümmögök, kotorászom papírzsepiért, mert hátha használ a fújás, amikor nem is jön semmi. mert a nyúlbundás sapkákat nem lehet kifújni. bazzeg.
mikor egyedül vagyok, nincs nyúlbunda, viszont van TV, amit lehet, hogy egyszer véletlenül leejtek a kilencedikről. hopsz. de akkor min nézem majd a dvd-ket, agymosva, eh?

hát ezek vannak, meg a hőség, meg a takarítás, meg a függöny- és a szőnyegmosás és a homokfolyam a kádban utána, meg a bútorátrendezés és a ki-be vándorló ruha-, cipő-, ágynemű- és bútorcsomagok a lakásban.

és a Marci kreatív bloggernek jelölt, és most ki kéne raknom egy meztelen, farkátverő férfi,(hogy lehet, olyan áthúzott betűt csinálni?) ja nem, hanem egy kreatív blogger emblémát és jelölgetni más embereket, akiket olvasgatok... de akkor mi lesz az én titkos kis voyer világommal, ahol más emberek magánügyeit olvasgatom?
de azért köszönöm ám Marcinak és remélem nem dühödik meg és csavarja hátra a karomat üvöltve, ha itthon lesz (sose tenne ilyet..hogy lehet, olyan áthúzott betűt csinálni?), hogy én most itt megszakítom ezt az összelinkelősdi-spam-egymáskörbeseggnyalását (ő is ezt mondta, csak másképp, csak ő még kirakta, mert még olyan fijatal::))) de én nem..kicsit szeretném, ha igen lenne...de hallgatok a a lustaságomra...az energia erre nem akar szaladni...

de igen, Marci szerintem is egy Kreatív Blogger..és télleg nem azért mondom...

5 megjegyzés:

marci írta...

ez a karcsavarás-ötlet azért ijesztő.
???

áthúzott betű: < s >blabla< / s > (a space-ek nélkül)

Gabriella Kovacs írta...

kipróbálom:

Gabriella Kovacs írta...

marci, csak vicceltem, de télleg...
bocs:)

jjj írta...

Nekem elmult a zsepis korszak, rájöttem hogy nem a poratkák hatalmas inváziója volt a főfő gondokozó, hanem a törpehörcsög hormonszagai...most gazdát keres...

marci írta...

no para :)
és örülök, hogy segíthettem ;)