2008 szeptember 14

ugye-ugye.. rögtön sokkal érdekesebb

fekete-színes holtverseny, mint látjátok és akkor most értékelőbeszélni kellene?
kicsit meglepődtem és elárulok egy titkot.
a feketék megleptek.
a színesekből azt hittem több lesz.
a fehérek úgy ahogy, úgy pont.
és én, én vagyok az egyedüli, aki a szürkére voksolt.
a szürkére mosolyogva.

nade tessék új.
legyenek most azok is színek.
mostmégegyszer.

és ma a mosógép az elromlott, megette a rosszul bezárt fedelét.
és mikor ki akartam szabadítani a túszt, hát kiharapott egy darabot az ujjamból.
csúnya-rossz mosógép, megharapott, pedig csak segíteni akartam..
mondjuk igaza van, nem az ő hibája volt..ok..nade azért....
de én szerettem mégis és most szomorú vagyok, hogy ott áll, gyomrában a..
..ööö..párnahuzatba csomaglot vesszőkosarakkal...ööö...
ne, ne tegyél fel most kérdéseket, jó?!...

és az élet szép.

a kommunikátori állásomban az első két hét már el is szaladt és jól van.
és szerelemben élni jó.

2 megjegyzés:

csordi írta...

Ilyen nekem is volt, és nekem is vérzett. Az a baj, hogy el van törve a fedél rugója és nem zár jól. Aztán az is a baj, hogy az egész dobnak le van szakadva csapágya. Vagy valami hasonló. Mindezt onnan, hogy hívtam hozzá szerelőt, aki azt mondta, hogy menjen, ameddig tud, de már javítani nem érdemes. Vagy nagyon drága? Vagy most nem ér rá? Aztán kért 4000 forintot.

Gabriella Kovacs írta...

te az én mosógépemről beszélsz? ezt már neked is csinálta? de az enyémnél azelőtt volt szerelő pont mielőtt beköltöztél..és nincs leszakadva a csapágya, jó va'?!!:)