2008 november 21_aki a kicsit nem becsüli, azért eljön az ÁV és megbünteti jól

ha egyszer lesz egy cégem, a titkárnő helyén fogok ülni, és a bárki, aki bejön és lekezelően bánik velem, azzal egyszerűen nem kötök majd üzletet...sőt mosolyogva kitessékelem és nem fogadom el a bocsánatkérését...

én leszek az Álruhás Visszaalázó..továbbiakban csak ÁV.

csak azért mondom, mert a minap bejött egy alumínum árnyékológyártó az irodába, ahol én helyhiány miatt a titkárnő székében ülök.
behozta a cuccot, nem nekem, hanem egy másik projektre, ahol ugyanazt fogják használni, ami a D. háznál is van, amin dolgozom...
úgyhogy megnéztem..mondtam neki, hogy csúnya a csatlakozás a táblák és a keret között..és egy kis odafigyeléssel ki lehetne javítani..azt is megmondtam, hogyan...
kicsit gúnyosan elmosolyodott..és azt mondta márpedig ez ilyen.muhahaha...hát nem lehet egy cérnaszálra rögzíteni..muhahaha
én meg mondtam neki, mégegyszer, hogy nem csesztetni akarom, és nem is akarnám cérnával rögzíteni...de ronda és kilátszanak csavarok, amiknek egyáltalán nem kéne...ha ez ilyen lesz kint is, akkor felvetődik majd néhány kérdés..
erre ő azt mondta,hogy muhahaha, itt már semmilyen kérdés nem fog felmerülni (és láttam, hogy azt gondolja, maga kis hülye titkárnő, hát maga azt hiszi, itt maga fingja a passzátszelet..pedig nem is, mert én teszem..muhahaha)
aztán mondtam neki, hogy de tényleg így lesz, mert én dolgozom a D. projecten...
erre még kicsit gúnyosan mosolygott (és azt gondolta: muhahaha, ja Te válogatod a leveleket, Te kis hülye passzátszeletfingó titkárnő)....

én meg a felesleges megaláztatástól mosolyogtam (vicsorítottam és szikrát szórtak a szemeim) és majd felrobbantam közben..

és akkor elhatároztam, hogy én leszek az ÁV, ha nagy leszek...

mondjuk, közben azóta már más terveim is lettek.

2 megjegyzés:

csordi írta...

Inkább legyél a Álruhás Visszaalázó Hölgy. És akkor éjjelente, álmukból felriasztva elvihetnéd őket valami jómodor és design iskolába, ahol a hímsovinisztáknak a tanfolyam teljes ideje alatt kötelező lenne nylon tűsarkút hordani combfixes netzharisnyával.

Gabriella Kovacs írta...

szuperremek ötlet..!
micsoda kreativitás :)