2009 március 17.

igazándiból örülök ám, tényleg, hogy bepörgött az építkezés..
még ha kicsit néha félek is a piros sisakomban,
hogy rámzuhan egy 20 kilós kalapács...
és ma elszakadt a piros kabátom is, egy kiálló korlátdarabban...
és reggel 7.30-tól 16.30-ig lépcsőn fel, lépcsőn le..
és képzeljétek a határidő elvileg pont az, ami a pudingos szavazásé...
fantasztikus nem?
és még tegnap meg három csajoké volt az egész Kino mozitéria,
sütistől teástól,
a gengszterek fogadóját sikerült..és jó.
csak gondoltam elmesélem még ezeket is...
veletek mi van?

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

apr 1-ig lehet szavazni, wow.
en is felperegtem, es basszus nekem marc 31 a hataridom. move it :)

Gabriella Kovacs írta...

úgy tűnik ez egy ilyen március, aztán majd áprilisban strandolunk vagy valami..:)

jjj írta...

szavaztam én is....a csokisra, és elkeserít, hogy hányan szeretitek a vaníliást..:))) szóval a csokis az igazi....

Névtelen írta...

igaz arcok csak a csokisra szavaznak, főleg férfiak

Gabriella Kovacs írta...

mindenkitől elnézést kérek..:)

viszont a szátok nagy, de a vaníliás még mindig vezet, igaz arcok:)