2009 március 22.

és megtörtént az, hogy már nem vagyok elég okos az új mobiltelefonhoz.
nokia 6210 navigator... jesszus... minek?

az van, hogy előfizetéses lettem, mert jobban megéri,
és a telefon, amit eddig használtam nem veszi az adást mindenhol..
mert leesett már néhányszor éshát...
és akkor gondoltam, hogy ha már az előfizetésesekhez hozzávágnak egy telefont 1 ft-ért
(ami ugye nem létezik már, tehát csak akkor kell fizetned ha 5 előfizetést vásárolsz..gyönyörű)
akkor hát legyen...

és most itt ülök és fáj a fejem, és szomorúan nézegetem a "régi" telefont,
amiben még mindig benne figyel 62 átmásolatlan névjegy..
és nem, egyszerűen nem találom azt a menüpontot,
ahol egy gombnyomással másolom át a sim kártyáról a telefonmemóriába a számokat..
és egyébként is összevissza vannak a gombok ezen, és fekete a színe,
és a csengőhangok brrrr...
és a személyekhez rendelt fotókat azt hogy kell?
és..és ..és
...brühühühühühüüüü...
van egy új telefonom, jaj de sajnálom magam...
nyaunyaunyaunyaunyau....


(persze hozzátéve azt is, hogy amikor lehúztam a védőfóliát a kijelzőről (nyami), akkor persze kiderült, hogy valamelyik vodafonos kolléga már hazavitte egyszer ezt a telefont és a táskában kicsit összebarátkozott a kijelző a notesszel vagy valamivel, kedves kis nyomokat hagyva az aktus után a felületen..de már nem akarok visszamenni és reklamálni,
nem vagyok féltékeny...úgyis egy perc alatt lesznek új barátai az én táskámban is...)

nyühühühhüüü
nyaunyaunyaunyaunyau

Nincsenek megjegyzések: