2009 március 23.

úristen, mennyire, de mennyire utálom ha valaki más faszságáért büntetnek meg...
megy a szarkavarás az építkezésen...
úgyhogy egész szombat délelőtt ide-oda küldte el egymást a picsába a fővállalkozó és a projectmendzsment cég, kopizva minden magyar résztvevőt..
majd egyszercsak jött egy levél (a válaszok a levélbe beszúrva), ami aztán tényleg elég volt, a projectmenedzsment cég vezetője küldte..
az is szerepelt benne, hogy "mindenkinek joga van olyan nyelven folytatni a levelezést, angolul vagy magyarul, amilyenen szeretné"
és én itt néztem meg a címzettek listáját, ahol szerepelt az összes külföldi partner is..
természetesen a levél magyarul volt és hosszú mint egy regény,
és az óvodás ide-odamutogatással teli..
(felnőtt férfiak, édes istenem)
és nálam akkor betelt a pohár..
úgyhogy fogtam magam és írtam egy levelet,
hogy azt gondolom jobb lenne talán leülni és megbeszélni a problémát..
lefordítottam ezt angolra is
és válasz mindekinek üzemmódban elküldtem.

teljesen korrekt volt.
kedves volt,
nem volt személyeskedő,
nem volt kiosztós (tényleg),
csak az volt benne, hogy mi a félreértés,
és hogy üljünk le, beszéljük meg
(teljesen vicces módon egy egyszerű félreértésről van csupán, amiből ismét sikerült rettentő vihat kavarni a kanál vízben..amiben egyébként meg is tudnák folytani egymást..)

erre mi van?
az angol főnök-főnök, aki egyébként hónapok óta ide sem dugta a képét,
rendreutasít, hogy ne küldözgessek leveleket, kopizva mindekit..
illetve legyek szíves őt is copizni, ha már...
(kedvesen válaszolok neki, és elnézést kérek, és a válaszlevélben bár megnyugtat, de azért érezhetően kicsit újra lebasz, nehogymár...)
a projectmenedzsment cég detto...

de bazzeg, én csak mindekinek válaszoltam,
nem bővítettem ki a címlistát, nem szedtem le róla senkit..

emlékszem már az oviban is pont ilyenféle igazságtalanságoktól tudtam a legjobban kiakadni..
na mindegy, úgyis pont olyan ez..
viszont közben felnőttem,
úgyhogy most kussolok és hagyom, hogy megöljék egymást...

--

ui.
visszavittem a telefont,
kaptam egy másikat
nem karcos, nem zörög beszéd közben..
viszont bazzeg egy perccel ezelőttig működött rajta a telefonletevős gomb..
mostmár nem...

pedig pont beleszerettem..

ilyen szép kis nap ez a mai..
holnap ismét visszatérek a vodafonhoz...
és megtartják a meetinget is...

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ovoda amit felnőttek játszanak, de ennek tétje van.Lehet, hogy "csak" egy rossz nap,de lehet hogy, milliók.Apának sem jönnek be az új telefonok, autós táskák. Pusz ma

Gabriella Kovacs írta...

pont azért kellene normálisan csinálni talán, mert tétje van...

Névtelen írta...

valamiért nem tudok már vagy egy hete belépni a jelszavammal. Mindegy. Csak annyit akartam írni, hogy ezek mind azért vannak, mert eljutottunk odáig, hogy ha valaki hibázik, akár csak szóban is, vagy félreért valamit, akkor rögtön a másik torkának ugrik, mert mindenki idegbeteg már ebben az országban. Majdnem mindenki. De ez is olyan, mint az influenza, könnyű elkapni és vannak olyan mutánsai, amikből nehéz kigyógyulni.
Amikor pedig rájön a tévedő, hogy tévedett, akkor sem bírja megmondani, hogy bocsánat tévedtem, mert mindenáron győzni kell. Ha nem győz, akkor kisebb lesz. Az meg nem megy.

Az volt a szó, amit ellenőrzésként be kellett írnom itt alul, hogy tank ede. Na pont erről van szó.

És az is jó volna még, ha csinálnánk egy puding hétvégét.

Gabriella Kovacs írta...

a vicces az, hogy tank ede-t én úgy olvastam, hogy thank ede..:)

ez a hétvége megfelel a pudingnak?
mondjuk pénteken?

Névtelen írta...

Jó lesz.