2009 március 25.

tegnap azt álmodtam, hogy pénzt találtam
lehajoltam, mert csillogott valami a fűben egy tizes volt,
aztán észrevettem egy huszast,
aztán egy köteg pénzt, aztán egy másikat...
közben volt ott valaki,
akinek, miközben hajolgattam és szedtem fel az újabb kötegeket, adtam is belőle..
gondolkoztam is, hogy ezt ki veszíthette el, és hogy vissza kéne adni..
de hamar rájöttem, hogy nem lehet visszaadni, mert nincs kinek
leadni a biztonsági őröknek, meg felesleges..
hogy az van, hogy ez itt az én talált pénzem..
furcsa volt. és jó.

aztán felnéztem és a kőfalon volt egy táska (ezüst, hehehe)
és nyitva volt és volt benne egy csomó minden.
és először azt gondoltam, hogy na már megint elvesztettem a táskámat és most itt van, kipakolva, és azonnal nőni kezdett bennem a feszkó, meg hogy meg kell keresni a hiányzó tárgyakat
és aztán megnéztem és nem az én cuccaim voltak benne, és akkor rájöttem, hogy ez már nem is az én táskám, már régen eladtam valakinek valami fórumon, úgyhogy nem is veszíthettem el..
és ez valami rettentő nagy boldogsággal töltött el.
az első olyan álmom volt,
ahol a táska furcsa helyzete boldogsággal töltött el.
(csodálatos kis mondat)

na most ez.

1 megjegyzés:

Gabriella Kovacs írta...

Tessék egy kis
kuruzslás-"álomfejtés"-miegymás

PÉNZ - Általában:
hiányérzés, de nem anyagi természetű.- TALÁN

Gyakori az olyan emberek álmában, akik pénzzel kívánnak pótolni, helyettesíteni pénzzel nem szerezhető élményeket; -NEM

lusta vagy azon törni a fejed, mi az igazi bajod,- NAGYON NEM

minden rossz hangulatodat anyagi gondokkal magyarázod. -NEM ÉS NEM

Papírpénz: felmentésre, megbocsátásra vágysz. -TALÁN, DE NEM

Fémpénz: minél értéktelenebb fémből készült, annál nagyobb gond; -EH?

csillogó pénz: felszínesség.-NEM ÉS NEM ÉS NEM ÉS NEM

Szétszórodó pénz; pénzt, ha szórsz: önlebuktatás, úgy ügyeskedsz, manipulálsz, hogy kiderüljön rólad valami; féltékenységet akarsz ébreszteni. -NEM NEM NEM NEM NEM NEM NEM EGYÁLTALÁN NEM

Ezüstpénz: jó igazságérzék; meggondolt cselekedet. -IGEN:)

Aranypénz: zsugoriság. -NEM NEM

Hamis pénz, pénzt hamisítani: gyanakvás; nem hiszel valakinek az őszinteségében. Hamis pénz: valami túl szép ahhoz, hogy hihető legyen. -NEM VOLT HAMIS

Aprópénz: szerencse, kis ajándék.-ÉS HA NEM APRÓPÉNZ AKKOR NAGY AJÁNDÉK? HIHHIHI