2009 május 18.

az van hogy most nincsen semmi, ami túlcsordul, kibuggyan, kikívánkozik, le kellene rakni, blogbavaló feldolgozandó...
mégsem áll, akad, szorul semmi, hanem megy, áramlik, folyik, zajlik. jó.

na jó, most ebben a pillanatban mégiscsak lett valami kérdés..
mert szóval, akkor ez azt jelenti, hogyha egyensúlyba állok,
akkor a bármilyen önkifejezésesdi megszűnik?...
na meg is jött a válasz is rögtön, azt mondja ott belül a dolog, hogy nem.
azt is mondja, sőt.
megnyugató.
tényleg.
akkor most nem is kérdezek többet magamtól, ok,
csak megvárom, hogy merre.
köszönettel,
kovács gabriella.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

NE NE NE pusz ma

Névtelen írta...

Ehhez Te túl jó nő vagy

Gabriella Kovacs írta...

öööö....én tényleg azt hittem, hogy ez egy pozitív blogbejegyzés végül is..
...mármint, hogy az volt a válasz végül belülről, hogyha egyensúly van akkor is menni fog az alkotósdi, sőt.
..
nem ez jött le?
na elolvasom mégegyszer...
nem tudom, nekem ez tényleg pozitív a végére...
a fura az volt, hogy elkezdtem tényleg jól lenni, és egyszercsak megijedtem, hogy mi lesz majd a nyavajgásaim, lefolytásaim, rágörcsöléseim nélkül..hogy majd biztos unatkozni fogok... de közben meg tudom, bízom benne, hiszek benne, hogy nem, sőt..
..

na és most tegye fel a kezét, aki azt írta, hogy ehhez én túl jó nő vagyok..(mondjuk most azért jól esne egy pontosítás, hogy mihez is, nade hát ez egy blogkommentezős oldal..)

ahha, Te ott..
hát..köszönöm...:)

mostmár minden rendben.

Gabriella Kovacs írta...

ah...most bezséltem valakivel telefonon, aki megmagyarázta a félreérthető dolgokat..
úgyhogy be is biggyesztettem egy kis szavacskát:magamtól...

és egyébként is, jesszus, ez egy énblog, magamról, magamnak..
és nem vagyok senkire, de senkire sem dühös..na.
és ha meg az is lennék, mondjuk a volt pasimra, (mert voltam, igaz) hát biztos, hogy nem így kerülne ide..na..de nem vagyok.

és a "ha mindenki azzal foglalkozna, hogy Ő mit baszott el.." dolog sem arról a történetről szólt...

akkor ezt most túlmagyaráztam.
utolsó alkalom. :)
pusz