2009 július 1.

boldog egy éves hazaérkezés születésnapot kívánok magamnak.
:)

5 megjegyzés:

Boholy Lotterfeld írta...

ó, és mi történt rá egy hétre?:)

Gabriella Kovacs írta...

ööö..
gondolom a Te viszonylatodban érdekel...

nos, találkoztam veled a parkban..(park..na persze..)
ittunk sört, el akartad lopni a biciklimet, de megakadályoztalak benne, hülyeségekről beszélgettünk, Te a mellemet bámultad, én meg azon gondolkoztam, hogy úristen, miért affektál ennyire ez a fiú..
aztán mikor ebben elfáradtunk és a sör és a ropi is elfogyott, azt mondtuk viszlát és hazamentem..

szerintem ez...
:)

Névtelen írta...

Nekem megszünt az a fóbiám, hogy a földön kevesebb baj érhet!(Ez vagy igaz vagy nem, az anyaszivem gondolja így) És azóta gyakrabban ölelhetlek magamhoz: Pusz mama

Névtelen írta...

Nekünk van a legszebb nagyink:)Ma

Boholy Lotterfeld írta...

pontosítsunk. nem akartam ellopni, csak feltételezted rólam:)