2009 július 14.

további fejlemények,
hogy nem bírok mozogni.

elvánszorogtam (autóval) masszíroztatni,
meg ilyenek..
éshát kb. az lehet,
hogy a keresztcsont-gyulladásom van..
vagy valami ilyesmi..
meg ki vagyok száradva..
meg kicsit zűrzavar is van bennem...
meg néha nagyon szomorú is vagyok...
igaz.
na, és ilyenektől van az embernek
pszichoszomatikus keresztcsont gyulladása...
amitől aztán nem tud megmoccani,
reggel üvöltve sír a fürdőkádban,
meg ilyenek...

és azt is mondta, hogy általában utána jön ki,
nem közben...
anyának is akkor szakadt le a dereka,
amikor nyugdíjba ment...

és most megint csak potyognak a könnyek.
krokodilkönnyeket eresztek magamból.
szuper.

kaptam feladatokat,
plusz el kell járnom jógázni,
plusz nagyon sok vizet inni,
plusz pihenni...

ezek is vannak.
és bosszant,
bosszant, hogy dolgoznom kellene,
és nem tudok menni..
basszameg....
csak itt fekszem és bőgök
basszameg....
és közben éppen nagyon örülnöm kéne,
de én ehelyett szomorú vagyok...
basszameg....
és mivel nem tudok menni,
mégcsak el sem bírom terelni róla a figyelmemet...

Nincsenek megjegyzések: