2009 július 18.

én és a kisruha
ellátogattunk tegnap a margitszigeti szabadtérire.
Aida.
remek és csinos társaságunkat megosztottuk
a remek és csinos annával, guy-jal és jan-nel.
aztán én és a kisruha
többször elpilledtünk a második felvonás alatt,
a fejünk is félre-félrebiccent,
mint régen az ábrázoló geometria előadás közben.
azt gondoltuk, én és a kisruha, hogy
semmi másra nem vágyunk,
csak nyálcsorgatva aludni,
és én örömmel adtam át magam a gondolatnak,
hogy kutyául elfáradtam mégiscsak az elmúlt három hétben.
milyen jó is lesz félegykor ágyba bújni szépen, gondoltam én.

azt hiszem a kisruha valami mást tervezett.

merthogy végül
reggel hatkor véletlenül
még a napfelkeltét bámultuk,
hétkor meg
a múzeumban reggeliztünk.
én és a kis ruha és anna és havier és david.

aztán tizenegykor én és guy és jan elindultunk
szentendrére, visegrádra és nagymarosra
és közben a nyárból a télbe is sikerült
(de ezt mindenkinek, tudom)

a kisruha itthon pihent.
én egy tényleg csodás napot éltem.

most pedig havier és david és anna várnak engem.
tovább tovább...
(aludni? eh?)

de mit vegyek fel?

Nincsenek megjegyzések: