2009 július 22.

egész egyszerűen a testem egy csatatér.
na és ennek holnap utánajárok.

derékfájással kezdődött,
aztán csak olyan jaj-becsípődöttre redukálódott,
sőt on-an'-off fájás lett belőle,

aztán bevérzett a szemem,
úgy nézek ki mint a terminátor,
csak úgy, semmi nem történt, csak
ezt a jelmezt kaptam ajándékba néhány napra,
nagyszerű

aztán kicsi kékfoltok mindenhol,
anna szerint úgy nézek ki mint egy barack,
ami egyébként jó is lenne,
de ő arra gondolt,
ami egy hete van a hűtőben
és ahol a többi barack hozzáért ott bebarnul,
na én is pont ott.
simogatásra kékfoltos leszek.

na ez.
lehet stressz,
meg légnyomásváltozás,
meg gyenge vénafalak,
de legfőképpen
kedves pszichoszomatikus,

a testem egy csatatér.

update:
(war and peach
tamás tényleg lefotózta.)

2 megjegyzés:

Kovacs Tamas írta...

Egyre jobban tetszenek, amiket itt találok.
Cserébe lefotóztam azt a három barackot, akik nálam élnek békés szimbiózisban.-))blogspot

Gabriella Kovacs írta...

én meg belinkeltem a barackot..körbeért..:)