2009 augusztus 10.

hogy lehet egyszerre üresség és kavargás bennem?

köszönöm.
semmiség.

3 megjegyzés:

nakiilyenokos írta...

Ha nem költői a kérdés, akkor egy megfejtés:
A polcok üresek egyelőre, de a holmik már megvannak, csak még a földön hevernek.

Gabriella Kovacs írta...

nem tudom, ki ilyen okos, de azt hiszem tényleg az.
és ez most tényleg pontos így..
én azt szoktam mondani, Forgách Andrást idézve, hogy
"a dolgok a helyükön vannak, csak a helyek nincsenek a helyükön"
de ez most nem ilyen, hanem olyan, mint ahogy okos írta :)
pusz

nakiilyenokos még írta...

Igazából nem én vagyok ilyen bölcs, hanem a nagymamám, aki egyszer megkérdezte tőlem, hogy minden rendben van-e. Azt válaszoltam, hogy igen mama. Akkor rám nézett hosszan, kicsit elmosolyodott és azt mondta: persze, minden rendben van, csak semmi sincsen a helyén.

Nem, nem Forgách András a nagymamám.