2009 augusztus 23._ az alkotói válságról

a bennem lévő gyerek (ő a kreatív)
éppen azt üvölti,
hogy NEM NEM NEM NEM,
miközben a földhöz veri magát.

a bennem lévő felnőtt (ő aki számol)
tanácstalanul áll,
és csendesen sutymorog,
de muszáj megcsinálnunk,
különben nem lesz pénz,
és a kezét tördeli.
Ő már egyébként kiszámolt,
megrajzolt mindent,
amit eddig a pontig meglehetett.

most kéne a gyerek kicsit játszani.
most kéne, hogy odaüljön és rajzoljon.
de csak azt üvölti
NEM NEM NEM NEM.

én meg csak állok közöttük
és próbálom megtalálni az egyensúlyt.
és várom, hogy
1. a felnőttben megszűnjön a görcs.
2. a gyerek abbahagyja a hisztit.
3. próbálok rájönni,
miért ez az ellenállás,
amikor már majdnem minden kész van.
4. próbálok arra koncentrálni,
hogy nem a pénz az, ami motivál.

talán ez most skizo-n hangzik,
de ez van.
remélem hamarosan megoldódik.
most csak hagyom, hogy lezajlódjon.

valakinek valami trükk ilyen esetekre?
(azt hiszem megyek és beülök a kádba.)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én sem kezeltem egyszerű szokvány módon.Mindig bizzál a "Kisórdógben", légy Vele őszinte, értelmesen , türelmesen: Idővel a saját kis okos fejével megért, tudja,hogy mit mikor miért: Okos kis vacok Ő!! :)Pusz Ma

András Hídvégi írta...

Azt próbáltad már, hogy mindegy, hogy milyen lesz, de azért elkezdesz rajzolni? Mégha először szar is?

Nekem az néha szokott működni.

Néha belelendülök, és az elején még szar, de aztán a végére már egész jó lesz.

Néha meg nem lendülök bele. Olyankor a végén is szar.

De legalább elkészülök vele.

Néha annyi is elég.

Gabriella Kovacs írta...

ühüm..próbáltam..
erre számítottam titkon...de nem működött...
le kellett tenni kicsit..
megnyugodni..
átgondolni..
és kitalálni, hogy az egész csak játék...azt megcsinálni belőle, ami jól esik..
úgyhogy végül lett is három látvány.. ma kiszinezem őket..reggel már ezen gondolkoztam, hogy hogyan is..aztán megrajzolom a többit..
az alaprajzok készen, szinezni kell azt is..azt gondoltam az menni fog csak úgy, de kinevetett belülről...:)..szinezni nem lehet gyerek nélkül..
de megbeszélődött belül..
most megézem mennyire van nyugi
teszek egy próbát.
:)
és köszi:)

--
és Ma, neked is puszik...:)