2009 november 10.

azt hiszem szeretnék egy teamet,
ami megvalósítja az ötleteimet....
vagy csak felírja..
csak megcsinálja a kutatást..
csak megrajzolja az unalmas részeket..
csak hogy én ülhessek és csak
és kizárólag olyan dolgokat csináljak,
amikhez van kedvem...
mondjuk olvashassak, meg aludhassak,
meg üldögélhessek és beszélgethessek,
meg rajzolhassak, meg tervezhessek,
meg kutathassak, meg figyelhessek,
meg nézhessek, meg láthassak,
meg szervezhessek, meg építhessek,
meg tárgyalhassak, meg szinezhessek,
meg festhessek, meg ragasztahasssak,
meg mérhessek, meg segíthessek..

és mindezzel akár még pénzt is keresnék
nagyon szívesen

de az is van, hogy valójában mindenhez,
amit éppen csinálok nagyon
nagyon nagyon
van kedvem..
ok, kivéve a dorottyát...
azt az icipicit sem, ami még rajtam van belőle..
pedig hej, de segítve vagyok...

tehát akkor valami mást kéne
mondjuk osztódással szaporodni...
vagy inkább megduplázni a sebességet...
vagy inkább az időt...
vagy inkább türelmet...
vagy csak egyszerűen strukturálni az időt...
meg magamat....

na jó, nem ilyen nagy a baj..
sőt nincs baj..
valójában megy..
meglep engem is, de megy...
kisebb csúszásokkal, amik az elején keletkeztek..
de lassan beérem magam...

csak most megint eszembe jutott valami...
amire nem tudom, honnan kerítek időt..
és elmélyülést...
úgyhogy inkább felírom...
és beteszem a fiókba.
úgyis kiugrik majd onnan, ha eljön az ideje...

azt hiszem,
hogy engem egy olyan szobában lehetne őrületbe kergetni,
ahol felhalmoznak egy csomó csomó értékes és izgalmas dolgot
de nagyokat...
és mondjuk egyszerre három lenne belőlük mindig..
de az a trükk, hogy ha nem tartod rajtuk a kezedet,
akkor szépen eltűnnek
és mindig jönnek újak is...
és persze az még nem elég, ha csak rajtuk tartod a kezed..
akkor csak ott vannak..
de át is kéne ölelni őket szorosan..két kézzel...
teljes szívvel...
de közben mindegyik nagyon értékes és izgalmas...
és az a legnagyobb para, hogy hogy a fenébe válasszak,
ha nem tudom, hogy a másik nem jobb-e....
mivel csak akkor tudom meg,
ha elengedem a többit...

szeretném nemcsak elkezdeni,
hanem befejezni is a dolgokat.

muszáj ahhoz választani?

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igen,én úgy gondolom:) Puszma

Névtelen írta...

van egy kínai vers, valahogy így szól

Vénámban a trópusok összes láza.
Gyenge vagyok. Erősnek kéne lennem,
de szemed kísért éjjel-nappal. Sajna
örökre elvesztettelek itt bennem.

persze ez nem egy kínai vers

Király Emese írta...

hú, hát igen igen. ezek a kérdések vannak:)

Gabriella Kovacs írta...

én
vissza-visszajárok
újra és újra elolvasni
ezt a kínai verset