2009 november 19.

műhelyben az aguti(k)

itt még csak az egyik
letolt zoknival
áll a talpán



















ez a műhely,
a kedves öregúr a bal sarokban
Pali bácsi, a bábkészítő mester,
egy csoda Ő.















ez itt én vagyok
éppen agutifejet fúrok
tényleg így kellett
és igen, paráztam, hogy belefúrok az ujjamba
de nem.



















ők itt Ski és Rosco (nagyon-nagyon eredeti nevek)
az aguti pár,
még van hátra némi dolog,
de szemek, fülek, talpacskák és szerkezet már látszik.















jó,
és most tegye fel a kezét, aki elhiszi,
hogy apám és én
legalább 3 idényt síeltünk ezekben a zoknikban....

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Itt vagyok, és milyen jó meleg zokni, de milyen büdi lett a si cipő után! Volt amikor megállt magától a sarokban(merthogy mindenhol volt "szerencsétlen" zokni.) Most került igazán jó helyre, fáradságos vándorlása ezennel célba ért!Sielés kor gondoltad volna?Pusz

csordi írta...

Így fúrni rettentő balesetveszélyes.

Gabriella Kovacs írta...

köszönöm, hogy szóltál, apu... megmondom pali bácsinak, jó?

csordi írta...

Inkább bemegyek és beszélek vele.

Névtelen írta...

milyen más az arcod Gabi, amikor fúrsz!!!
timi

Gabriella Kovacs írta...

ja..ha tudnád....