2009 november 25.

én szeretek dohányozni,
de nincs kedvem...
nincs-
-ked-
-vem
elképesztő...

ma már csak egyszer próbáltam meg
és nincs kedvem
és nem értem, hogy miért kéne
egyszerűen hiányzik a motiváció...
és leteszteltem,
nem vagyok terhes.

és a főzésre gondolok.
arra például,
hogy hurkát és kolbászt sütök
meg arra, hogy áthívom a barátaimat vacsorázni.
hú, de régen volt már ilyen.
elképesztő.

sosem gondoltam még a főzésre
dohányzás nélkül.

ízekre és illatokra gondolok.

és színekre meg vonalakra.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

HUUUU EZ NAGYON JÓ! NAGYON NAGYON:)

András Hídvégi írta...

Néhány napig most beleszagolsz egy olyan életbe, ami még egy réteggel közelebbb van a lényeghez. A Lényegedhez. A Te Életed Lényegéhez.

:)

Ízek, illatok, színek, vonalak.

:)

Tökjó, huh?

(Hurka...?:)

Amiket meséltél, és amiket írtál, az alapján nekem ez egy olyan időszak szerves részének tűnik, ami a Felesleges Felszíni Rétegek Lefejtéséről szól...

És még annyi, hogy amikor először (és utoljára:) találkoztunk, én meglepődtem, hogy dohányzol.

Lehet, hogy Neked (és azoknak, akik régóta és jól ismernek) a dohányzás és Te együvé tartoztok-- de engem meglepett. Meg is dörzsöltem a harmadik szememet, hogy jól látok-e:)

csordi írta...

Ugye milyen érdekes? Nekem sincs kedvem és nem is hiányzik. Egyszerűen meguntam.

Gabriella Kovacs írta...

még nem tudom,
hogy nem dohányzom-e..
viszont még mindig nem kívánom..
a mozdulat viszont hiányzik..
úgyhogy
füstölős (tényleg füstöl..fújni kell) cigirágóval szórakoztatom magam cserébe..
és csordi
te állapotos vagy, persze hogy nem akarsz cigizni...na...:)