2009 december 28. -összelinkelem magam

"álmok nélkül elfárad az ember"

viszont az álmaim most olyanok,
mintha
a windows media player
random vetítését nézném 3D-ben,
mondjuk Moloko Statues című albumára.



--
és mivel ez van most,
hát gondoltam
megnézem, hogy milyen az
amikor nem ilyen
és
azt hiszem a kertkapunál tartok,
ott ahol az erdő kezdődik.

--
akkor most kicsit számolok,
csak a saját örömömre.

2008 április 20.-2008 július 1.
= 2 és fél hónap (+24 hónap rendrakás)
= átpakolás, ajtó, kijárat
2008 július 1.-2009 december 28.
=18 hónap
= kert, kívül, eső és napsütés, szabadég

hmm.. eltartott egy darabig...volt mit csinálni a kertben is...
és mondjuk évekig nem dugtam ki az orrom...
csak házibulikat rendeztem...
meg mindenbe belehamuztam dolgozás közben...
aztán két évig takarítottam...

--
...kicsit beleolvastam a régi blogomba,
és mindjárt abbahagyom az önreklámozást,
csak muszáj ideírnom ezt,
magam miatt,
mert
egészen nagyon nagyon nagyon furcsa
egyszercsak egy pillanatra látni a köröket.....
levegőmondat

Nincsenek megjegyzések: