2010 január 04.

jaj, hát sokminden...
lencse és anita születésnap és beszélgetések és alvás és tanulás és helyről helyre balfaszkodós szilveszter és ábrázológeometria vizsga és vizsgaidőszak hehehe vizsgaidőszak végre lesz időm dolgozni kicsit és a központi szabóervin negyedik emeleti olvasótermei gyönyörűek eddig még nem voltam ott miért a négyeshatoson tanultuk az építéskivitelezés jegyzetet miért? jogot szeretnék tanulni az annyira menő lenne az aranystukkós mennyezet alatt vagy állatorvos vagy vadakat terelő juhász...
és aztán tegnap reggel pedig felrobbant a kávéfőző
és nézzétek emberek mennyire gyönyörűen rajzolnak: urbansketchers,
most már én is tag, közvetlenül a hungary alatt.
na ezek
és a bárányfelhők persze

4 megjegyzés:

Bubu írta...

Az urbansketcherstől eltekintve ez akár egy 1987-ből származó bejegyzés is lehetett volna. Csak ennnyi, vicces. (Biztos ez mindenkinek minden blogbejegyzésére igaz, de mindegy.)És ráadásul ugyanúgy telt a szilveszterünk.

Gabriella Kovacs írta...

szerintem a felrobbant kávéfőző miatt van 80-as évek hangulata...
(vagy minden blogbejegyzésem 80-as évek, úgy értetted?)
...mert a kávéfőzőket a szülőknél robbanak fel, amikor még gyerekek vagyunk... de úgy éreztem, vagyok már elég idős hozzá...

Névtelen írta...

Tájékoztatlak, hogy a szülőknél még ezidáig nem robbant kávéfőző,viszont: Apa kajaiban a Te szobádban alszik a Rumli nevü céda labrador!Persze horkol és a vakuzásra felnéz, közölve velem:hát nem hagynál már békén minket, alszunk!Ezáltal mill puszi a mama

Gabriella Kovacs írta...

tényleg nem robbant fel kávéfőző? pedig olyan mintha emlékeznék rá...