2010 március 26.

nos, vége van a negyedévnek
juhuuuu
a tele nem mutathatok elég fotót kisregényes élménybeszámoló
befejező része következik

2010 március 25

kultúráltan becsomagoltam így, jaj de szép, jaj de csinos
közben nyilván újra szétvált a gerendakollekció az óraműtől
de mint később kiderül ez nem is baj, mert így lehetett szuperül rögzíteni
(ez valószínűleg senkit nem érdekel,
de szerencsére engem igen:)
















majd az epresben
kisebb, viccesre turbózott, de valódi hisztériás roham után,
hogy úristen ezt hogy fogjuk felrakni kell egy ütvefúró jaj de azt honnan és most mi lesz és azt hogy és kemény a fal és egyébként is szétesett most mi lesz, jaj.
Zsófi (19, ezt imádom ideírni most) szépen kézen fogott,
elkísért a szobrászműhelybe,
szerzett nekem embert aki felfúrja sörért,
nekem csak cicahangon meg kellett mondanom,
hogy hova és hogyan,
és a sört megvásárolni.

így hát az óra végül méltó, tervezett helyére került
közvetlenül az ajtó fölé szépen

amit meg simogat az AnnaKa
az elválasztó kapaszkodó a pénztárak között
Szandra-AnnaK-Fruzsi makettje szép

Szandra pedig a szemét simogatja
belülről
Fruzsi nincs a képen
viszont van rajta egy Dani és egy Anna cserébe




















amit itt mutatok, az pedig a tető makettje
világított is a rácsos rész,
nagyon izgi és nagyon nagy.
Zsófi csinálta
Timivel csapatban

Zsófi a fáradt Hófehérke
Timi pedig kínai sárkánynak öltözött
és Sári háta





















Sári és Dani is maketteztek
lépcsőt ajtóval
és elfelejtettem lefotózni
legközelebb

és akkor még hátra voltak a tablók jelmezből
közben becsúszott egy karfiolos színdarab az örkényben
nem volt jó, csak a társaság

és éjfélkor már gyártottam is a tablókat

megmutatom, mert ma annyian megdicsérték,
és ötöst is kaptam, juhuuhuhuu,
pedig hétfőn még azt hittem bukta,
hogy ma már elhiszem, hogy ok lett.

a jelmeztervezés-karakterábrázolás feladat:
nyugati-emberek-gyűjtés-karakterek
-most és a századfordulón-

íme:

a
művész-festő
(igen, azokat a kicsiket is én festettem,
például Benczúr Gyula bácsiról
nem)





















a
rajztanár-nevelőnő
(hát az úgy volt, hogy
főleg Mary Poppins képeket találtam nevelőnő ügyben
és azokat is dolgoztam fel ügyesen,
és remekül szórakoztam közben)




















a
szűknadrágos-kánkán táncosnő párizsba vágyik
(Toulouse-Lautrec szerencsére
volt kedves átjönni és segíteni egy kicsit)





















nos ezek voltak tegnap.

és ma
2010 március 26.
kipakoltuk,
elmeséltük
értékelték
osztályozták

és ötöst kaptam
ötöst
:)

mostmár nincs más dolgom ezzel





















csak

2 megjegyzés:

jjj írta...

:)
na örülök, hogy 5ös lett....legközelebb, ha fúrásra van szükség az epresben, keresd a kis büdösben, hátul Fábiánt (Fábi), szőke, nagy szakállú, ősmagyar szobrász....de ő a bort szereti... :)

Mikor lehet megnézni? Az epresbe be tudok jutni, csak a termetekbe nem....
pussz

Gabriella Kovacs írta...

szia Sanya :)
most zárva lesz egy hétig a házunk az epresben
de utána
puszik