2010 április 18.

8 megjegyzés:

Bubu írta...

Sehol nem lehet ennek a hölgyeménynek megszerezni a cd-jét. Ha véletlenül valahol a koncertjén jársz, vásárolnál belőlük egy raklappal? Köszi

Névtelen írta...

A honlapján keresztül lehet rendelni. (nyesomaru.hu)

Nekem is nagyon tetszik.
Már egy órája hallgatom.

Köszi érte és puszi: Böske

Névtelen írta...

http://nyesomari.hu/radio.php

Ezen pedig hallgatható.

Gabriella Kovacs írta...

puszi böske, és örülök, hogy tetszik
régi kedvenc :)

bubu nevű kedves ismerősömnek üzenem, hogy elmúlt kedd, már kétszer is. puszik :)

Bubu írta...

I see. Remélem, a csütörtöki telefonhívás még belefért elnézhető mulasztásként. Keddenként Pécsre járok. Legalábbis a jövő héttől kezdve 3 napon át mindenképp.

Gabriella Kovacs írta...

na Bubu, akkor megnyugodtam, hogy nem a lelki terror hatott, hanem a tényleg hiányoztam..(nyilván, hiszen sírnod kellett a vállamon :P)

és szerintem menjél hétfőn és menjetek szépen színházba

http://www.facebook.com/event.php?eid=115881691766343&ref=mf

mert az jó és nem karfiolos lesz hanem nagyon nagyon vicces

Bubu írta...

A csütörtöki híváskor még nem tudtam, hogy pénteken sírni fogok. Ez csak úgy jön.

Gabriella Kovacs írta...

jó, jó.. :
rossz vicc volt, jó belátom..:)