2008 július 17..

és azt elfelejtettem mondani, hogy mostanában megint táskákkal álmodom..
kétszer is egy héten megtörtént ez.
hosszú szövevényes álmok ezek, amikben a táska elveszik ilyen-olyan okok miatt
én pedig aggódva keresem és követem az útját kissé lemaradva..

...

megpróbáltam megtalálni, hogy ez mit jelenthet, és közvetlenül az divatos álom táskák megtalálása után egy olyan blogra bukkantam, amit egy fiatal fiú ír, nahát, aki pont Londonban van épp és valami kreativ szakmát csinálhat vagy tanul, amint ezt a képeibôl sejtem..néhány nappal ezelôtt a testvérével álmodott, akivel erôs konfliktusba keveredtek...repked is ô álmaiban..és betûket kever szavakban írás közben..
talán ez valami csoportos tudatalatti tünet.. megkérdeznék errôl valakit..
nem azért, mert misztikus, hanem azért, mert érdekes.

ezt álmodja ô

...

én meg olyanokra válaszolgatok magamban hogy, mit cipelek a táskában és miért veszítem el, és miért félek ettôl, és ha elveszítem akkor fontos volt-e és elveszítem-e egyáltalán, vagy csak ideiglenesen nincs nálam és ehhez hasonlók.

3 megjegyzés:

marci írta...

már amennyiben a Nando's konyhájában lehet kreatív munkát végezni...

(hehe, a szóellenőrzőbe azt kell beínom, hogy wadnuny :))

Gabriella Kovacs írta...

hehehe..te beleastad magadat?

marci írta...

a wadnunyba nem, viszont átfutottam még 2 posztot kb.