2008 augusztus 19

Na, lassan lassan azért mostmár áll össze a kis életem.
Nem is tudom, mi lett volna, ha mondjuk szeptemberben jövök haza és rögtön dolgozni kezdek...a teljes szétesésre tippelek és erős menekülési kényszerre.
Van "új" lakásom is.
Mondjuk kb. úgy új, mint a fiúm, de ez semmit nem vesz el az értékéből...egyiknek sem.

Örülök itthon lenni.
Kb 2 hónapba telt megérkezni.
Lassú lóval jöttem, úgy tűnik.
Merthogy azt mondják, én is csak most hallottam nemrég, hogy, a lélek lóháton jön a gazdija után, és úgy egy kicsit hosszabb az út.
Mondjuk szeptember első hetére várom/érzem valahogy a teljes vágányra állást, mostmég melegítjük a motorokat a depóban, vagy mi, gyúrjuk a lovak lábát és fényesítjük a szőrüket, meg ilyenek. (még szerencse, hogy én értem ezt itt)

És mikor rendben lesznek végre a dolgaim, szépen felhívom és írok és találkozom azokkal, akikkel már rég kellett volna..vagy épp ettől lesznek rendben.

Példul, képzeljétek, a Cili pocijában már látszik a baba, küldött róla ultrahangos felvételt is.

és mi is van még..ja..szigetposzt
voltam egy napot a szigeten és nekem a kedvenc fesztiválélményem lett...
lehet, hogy én kispolgári vagyok, vagy rémesen budapesti lettem, meg sznob, de engem nem zavart egyáltalán, hogy nem volt "lepra" a sziget, hogy a drága jegyek miatt eltolódott a közönség, hogy olyan koncertek voltak, amilyenek voltak, és még az sem zavart, hogy Roisin Murphy kicsit unatkozott az elején.
Mondjuk nyilván a társaság is tette...nyugis volt és barátságos és vicces és hangos és sétálós-fárasztós...ilyenek.
jó volt. belépéstől-kilépésig.

na most megyek dolgozni.

2 megjegyzés:

m írta...

akkor ez azt jelenti, hogy lassan akár össze is futhatnánk, bambizhatnánk, megnézhetnéd a pecót meg a gyermekeimet meg én is látnálak végrevalahára...

Gabriella Kovacs írta...

call me, béjbi! :)