2008 szeptember 16.

tegnap én és a fiúm rájöttünk,
hogy én úgy nézek ki...

...mint a kis Vuk.

Íme:
(mondjuk a lemezborítón lévő kisVukra sokkal-sokkal jobban,
pedig majdnem ugyanilyen)
















persze utána legalább egy fél órát töltöttünk
megfelelő profilkép lemezborítófényképezésével
az új telefonjába a nevem mellé.

---
nade ma rájöttem,
amikor az interneten kerestem a fényképet a bejegyzést illusztrálandó,
hogy igazándiból
én a felnőtt Vuk feleségére hasonlítok, Iny-re.
..és..hehehhe..
.és Ő pedig a felnőtt Vuk-ra....
hhehehehehhehehe....
és azóta ezen vihorászom..
(és egyáltalán nincs erre időm...de télleg...)

















--
de most nem?!...heheheheheheheeee

4 megjegyzés:

csordi írta...

Szerintem te nem, de a Sasa tényleg. Ezen röhögök itt éppen. Megtévesztő a hasonlóság.

Névtelen írta...

Azert reggelente Misi mokus is bejatszik... :-)))))

Gabriella Kovacs írta...

..csak akkor ha magam vágom le a fufrumat..:)))

Névtelen írta...

Én a fürtöcskéket hiányolom (VUK-nál). Ma a mesecsatornán végig néztem és nagyon édes volt a vége, amikor tavasszal már nem fértek el a karah régi odujába.:)))))