2008 október 09

neheheheheeeeeheheheem akaroook meneeeedddddzeheeerrggrrrr leeeennniii....
neeemeeeheheem akarom aaazzzal tööölteni a drááháága óóhhhráihhhmat, hoooohhoogy mmmááássssookk kkkibbbaaaasszzzzooottt dddoooollllggaittt kommmmuuunniiikálllomm és sssszeedemmhhhemememmeee rennndbeeee....
azt hiszem bőgök most egy kicsit az biztos segít...
egyrészt mert nincs menekvés ezt be akarom fejezni..addig nem menekülök....mármint nem abbahagyni, hanem befejezni, miután végigcsináltam...és ki is fizetik arra nincs baj...csak félek majd megint kiszórom az ablakon, hogy feledjem mivel szereztem és nem is utálom igazándiból csak olyan tompa kezdek tőle lenni és olyan életörömnélküli unott pofa és éhes is és zsiborog a lábam is...és azt gondolom, hogy nem is vagyok jó semmi másra és ezt utálom a legjobban..mert közben meg néha azt gondolom, hogy csak erre nem vagyok való, attól függetlenül, hogy tudom csinálni...hogy tud az ember valamit jól csinálni, ha nem erre való..eh?...azt akarom, hogy magyarázd meg..azt akarom, hogy magyarázd meg, hogy hitesd el velem, hogy jó vagyok másra is....halllooooddddd????....hallooooodddd?????

Nincsenek megjegyzések: