2008 november 24.

hát ez egészen szuper, hogy esik, zuhog, zutymorog, ömledezik a hó!
mármint, hogy tényleg,
nem vicces, hogy a hóesés tud annyira vidám lenni, mint a napsütés? pedig csak fagyott víz...
hmm..főleg, ha valami fürdő gőzölgő, melegvizes, nyitott medencéjéből nézed kinyújtott nyelvvel és nyitott szájjal röhögve...
mondjuk bentről a 9.emeleti lakásban elhelyezett számítógépes munkaállomás mellől is rendben van...miközben szól a roookkk...és jönnek a levelek..és cserélik a vízórát...és egy kiló kocsonyás trutyit ütögettem ki a konyhai szifonból..és aztán puszta kézzel meg is mertem fogni! és megmutattam a vízszerelőnek, hogy ez most valami, ami bele tartozik és most szétbarmolom, vagy az én tenyészetem..azt mondta, azt én teremtettem....juhééé..végre valami..azért azt hiszem, inkább nem rakom ki a polcra...

azt mondtam, hogy lesz kutyánk?
mármint a szüleimnél lesz kutyánk...
hehe, lesz kutyánk..:)

ez egy értékelhetetlen bejegyzés, viszont tiZta szívből, barátocskáim...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

:) a 8. -ról eddig nem szóltak, hogy árvíz van, akkor a következő 10 évre rendben ajószomszédság!pusz mama

Névtelen írta...

vauuu
cic
m

Gabriella Kovacs írta...

nyau :)
nincs jég ám, csak fejetlen vagyok..kicsit..és minden héten legalább kétszer gondolok rádtalálkozni
mic g