2008 december 11.

...hogy azon a misztériumon gondolkoztam, hogy a férfiak miért nem dobják ki a kiürült samponos-tusfürdős-fogkrémes-pirosaranyas-vizes-stb flakonokat-csomagolásokat?

és arra jutottam, hogy nyilván valami biológiai, emberi, férfiúi adottság az oka, ami vagy a vadászattal vagy a nemzéssel kapcsolatos..

és akkor rájöttem, hogy a spermáik is újratermelődnek, tehát nyilván lehet várni valamit a flakontól is ...

egyébként most ezt hosszan is kifejthetném, meg bizonygathatnám.
olyanokkal például, hogy a nők eldobálják egyenként a kis petesejtjeiket
...na ugye...
meghogy ösztönösen úgyis csak arra figyelünk, amire mindig is és csak egy határozott számú cselekvéscsoportot fejlesztünk egyre részletesebbé
..és a flakon az egy melléktermék, nem főcsapás..
és éljen a darwini fajelmélet (titokban magamban egy kis pátosszal és egyfajtaféle teremtéssel meghintve, amit most itt nem fejtek ki.pont)

..komolyan mondom szerintem az amerikai kutatók összepisilnék magukat gyönyörükben, ha olyan zsenális munkatársuk lehetne, mint én vagyok..

... és nyilván vannak kivételek .. és blablabla... de ők most elenyésző számuk miatt nem kerülnek terítékre... az egyedi esetekkel foglalkozzanak a pszichológusok...
de azért azt javaslom, hogy:

figyeljetek a flakonokra,
mert a flakonoké a mennyek országa.

2 megjegyzés:

marci írta...

nekem ezek szerint pszichológus kell: húgok és barátnők után én dobom ki az üres biszbaszokat.

csordi írta...

A megoldást a spájzban kell keresni, az 500 darab nylon zacskó alatt.