2008 december 16.

..és akkor a tömött buszon az a nő, aki mellé odaszorultam, és egy nagy fenyőkoszorúval az ölében ült, már a megérkezésemkor elhatározta, hogy én leszek az, aki miatt nem fog tudni leszállni..

..odaálltam és rámsandított, az ideg megrántotta a szája szélét, de azért mosolyt színlelt a valószínüleg fiára (..igaz lóbaszó, nagy mafla kölyök volt..) és azt mondta neki, hogy na, ez jó hosszú megálló lesz..(jó hosszú megálló..ezt mondta..eh)..

..és aztán, amikor a jó hosszú megállónak vége lett, és megállt a busz, akkor felállt, én arrébb húzódtam, hogy elférjen..

..de neki ez nem volt elég, kicsit lebaszós hangsúllyal megkérdezte, hogy leszállnék-e, hogy ő elférjen...majd felállt és kissé meglökve, úgy, hogy igenis volt neki elég hely, elfurakodott mellettem...mondta és csinálta ezt, miközben a hátam mögött özönlött a tömeg..mert nem, nem az ajtóban álltam, hanem ott hátul, ahol igenis volt elég hely kettőnknek, meg a tömegnek..legalábbis a londoni tapasztalataim ezt erősítik bennem..de már, amikor felszálltam, én voltam a hibás.... odaírta a szájaszéle..

na mindegy..nyilván nem nekem van ilyen élményem egyedül..és nyilván én is egy hasonló élmény voltam neki..

úgyhogy kitaláltam valamit:

kéne egy feszültségérzékelő a buszokra, és amikor hasonló vagy szitut észlel, bekapcsolna egy gépezetet és a hangosbemondóban következő óvodai kiszámoló kezdődne el (amit én direkt erre az alkalomra írtam kb. 10 perccel ezelőtt):

dá-dá-dá
maga-fel-szállt,
er-rea-busz-ra,
úgyhogy-most-tud-ja,
hogy-dá-dá-dá,
maga-ahi-bás.

és közben lenne, egy ilyen kis piros lézerfény, ami homlokról-homlokra vándolrol a ritmusra, és akire a végén kijön, hogy hibás, azt egyszerűen homlokonpuffantják...

...na jó csak egy kis gyenge áramütéssel..hmm..na jó csak kicsit megszégyenítik és leszállítják....na jó vagy valami más mindegy... de megbüntizik..jól van..okéoké..akkor csak egy kicsit...

..na jó, de abból nem engedek, hogy letoloncolják a buszról, miközben egy szőrös nagydarab csávó azt üvölti az arcába nyálat fröcsögve, hogy MAGA A HIBÁÁÁÁÁSSS....

..szerintem ez így igazságos és nevelő hatású lenne...

úgyis kb. mindenki ugyanannyira hibás, aki ugyanarra megy, ugyanarra az ünnepre, ugyanolyan nagy csomagokat vásáról, és hulla fáradt és nyűgös egyébként is, mert tömeg van és lökdösődnek...úgyis mindenki ugyanazt érzi...legalább egy kicsit odafigyelnének..legalább arra, hogy ugyanazt érzik...

Nincsenek megjegyzések: