2008 december 19.

..és akkor ma azzal töltöttem legalább egy negyed órát, hogy hogyan tudom elindítani a Charlie és a csokigyár című dvd-t, mert egyszerűen nem volt play a menüben.
...végigkapcsolgattam az összes extrát, az összes werkfilmet, de a filmről magáról fogalmam sem volt...
...és megnéztem az interneten is hátha valami vicces, trükkös módon kell elindítani...de nem volt semmi...
..és aztán arra gondoltam, jól van, ok, lehet, hogy nevetni fognak, de felhívom a videotékát, hogy mondják már, meg mi van...
...és akkor kinyitottam a dvd-s dobozt, és volt benne egy másk cd...rajta a filmmel...

..nnna mindenkinek maximum ekkora problémát kívánok a jövő évre!!:)
és nagyon nagyon nagyon boldog karácsonyt!

millió csókok

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Néked is nagyon-nagyon boldog karácsonyt és sikeres, boldog új esztendőt.

Puszi: Böske

m írta...

az lesz az újévi fogadalmam, hogy 2009ben találkozzak veled végre.
feltéve, hogy neked is vannak ilyesmi szándékaid.

csok
m