2008 december 04.

..és tegnap este eljött az az idő, amikor futballistának készülő tizennyolc körüli fiatalok(eheheheehe) lehölgyeztek a villamoson...

..és felszálltak és Jaegert ittak üvegből
..és valami csajról is beszéltek, aki épp ott volt véletlenül és az már biztos volt, hogy valamelyik megdugta, de nem tudták eldönteni, hogy ki is, és hogy biztos ez-e az a csaj
...meg valami ostoba szurkolójukkal is összefutottak, aki azt szokta kiabálni a meccseken, hogy "fizetek kéccázat egy gólé'"..

..és akkor nem bírtam tovább és muszáj volt hátranéznem, de akkor az egyik éppen hangoskodott és véletlenül ránéztem, amikor ő is rám (leányregény ez barátocskáim, leányregény) és aztán gyorsan újra ki, de már késő volt..
..mert a hangoskodás, tényleg csak az, egyszerű tratratra..kb. ennyi csak, üvöltve felerősödött, mintha násztánc, vagy csak hímválasztós-erősködős lenne...

és akkor Tratratar azt mondta a barátjának:
-Te, szóljál már annak a Hölgynek a másik oldalon... (Így mondta, istenbizony, nagybetűvel)

..de a barátja nem tette..hozzáteszem, lehet, hogy csak én voltam egyedül nőnemű..de kicsit karikás, szexi véreres szemű (csuhaj), forraltboros-puncsos (muhaha), biztos csak én voltam..

..és akkor ő még ezt is:
-Hööölgy, höölgy, hööölgy!? (óhajtó-kérdőjel ez itt, nem bunkóskodós-beszólós, csak kedves odaszólós)
..de nekem nem volt kedvem részeg-forma, tizennyolcéves-féle, focista-tanoncokkal erősíteni az egomat, úgyhogy fülem botját sem mozdítottam..és erre Ő..
-De most mér' nem válaszol...
..és erre a másik, kicsit halkabban
-Hagggyad már...
és erre Ő..
-Nade válaszolni csak lehet...Höölgy...

..és aztán ugyanott szálltunk le..és én másfelé indultam és erre Ő
-De most mér' arra megy?
és erre a barátja:
-Nem tudom, Te vagy a nagy csajozós...


Muhahahahahahahahahahahahaha-Muhahahahahahahaha-Muhahahahahahahahahahahahaha-

Nincsenek megjegyzések: