2009 február 25.

és akkor mi van, ha többé nem akarok már erős lenni?

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

akkar nagy szar van!

Névtelen írta...

Márpedig a szarból minden élőlény kimászik, nincs mit tenni mint ki-ki-ki-kifelé a fényre, A szar mindig sötét eldugott, nehezen elérhető helyre kerül a legkisseb helyiségbe. gyere várunk," akik már kimásztunk" klubban.

Gabriella Kovacs írta...

kedves névtelen 1., sajnos ma nem nyert, nem értette meg a mesét.
kedves névtelen 2., köszönöm a védelmet és támogatást.
fény a legkisebb szobában is van, különben nem látnánk, hogy mi van benne.

3.nem vagyok szarban.

Névtelen írta...

a már nem akarsz erős lenni? Ezt a szerepet szánták ránk, 21.sz. nőkre.Nem jó hir, tudom, és hiszem, hogy mi nők összehasonlithatatlanul erősebbek vagyunk a másik "szebbik" nemnél, mert mi egyszerűen univerzális szupercsajok vagyunk, na.

A jó hir az, hogy ezzel a tulajdonsággal viszont pánikba sem esünk soha és én a magam részéről még optimista is vagyok, hihihi :-))))

Pusszantás az Udvaros Dorottya fejedre :-))))))))))))))))

Gabriella Kovacs írta...

a jó hír, hogy én is optimista típus vagyok, a szívem mélyén :)

csordi írta...

Ha következetesen értem a történetet, ami az ERŐről és az IDŐről szól, akkor könnyen ki is tudom számolni a végeredményt. Azaz ha nem leszel ERŐs, akkor IDŐs leszel.
nyehehe
Erre iszunk szombaton!

Gabriella Kovacs írta...

hehe:) ez nekem is eszembe jutott :))
imádlak :)

és ha erős leszek, akkor sosem leszek idős, apu?

csordi írta...

Az csak azon múlik, hogy leszel-e olyan erős, hogy kihúzd az idő vasfogát.
Ez a vasfogas kérdés?

Gabriella Kovacs írta...

szeretlek :)

csordi írta...

Puszik!