2009 szeptember 1.

hogy milyen volt az első nap az iskolában?

SZERELMES VAGYOK!!!!!
uuuuuu...
:)
szerelmes vagyok
a színház, az én bakonyom.....
vagy mi......
íííííííííííííííí
szerelmes vagyok
:)
juhé!!!

hogy milyen volt az első nap az iskolában?

mint egy első randevú
a fehérlovon ülő herceggel,
akikre várva várt a királylány bennem.
első randevú volt.
még nem tudom,
mi a kedvenc étele,
még nem tudom,
milyen mikor rossz kedve van,
még nem tudom,
milyen vele nevetni,
még nem tudok
SEMMIT!

csak egy dolgot,
hogy szerelmes vagyok
és zúgnak a fejemben a harangok,
hogyaszongya
tááá táátáááráááá táá táá tá tááááá
és igen ez az a dolog,
amihez
"feleségül" szeretnék menni.

nem szerettem volna feleségül menni az építészethez,
de jártunk 7 évig,
aztán a belsőépítészettel már összeköltöztem,
és boldogságban töltöttem vele is 7 évet,
de most az érzem, hogy
igen,
ehhez a dologhoz feleségül szeretnék menni,
és azt is, hogy
MA kezdődött életem hátralevő része.

és a legjobb a dologban,
hogy mivel ezek a dolgok nem féltékenyek egymásra,
ígyhát megadatik nekem,
hogy édes poligámiában éljek.

és nagyon köszönöm ezt
az univerzumnak vagy a mindenségnek vagy istennek,
kinek, hogy tetszik
és magamnak
és a szüleimnek..nagyon nagyon nagyon...

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Dejóóóóóóóóóóóóóó!
linda

András Hídvégi írta...

Hát, ez tökjól hangzik!

csordi írta...

Mi ebben a meglepő? Mindenki tudta, hogy ez lesz. Te nem? Dehogynem!

Gabriella Kovacs írta...

:)

..
és jó, lehet, hogy tudtam, de igazándiból mégsem tudtam...csak bíztam benne.. és most örülök annak, hogy mégis.... vagy hogy tényleg...vagy valami....:)

Névtelen írta...

Hogy mi? mi történt? Vagy vissza kell olvani, és megértem?
Stipistop Misi

Gabriella Kovacs írta...

szia :)
..hááát...remélem, megérted ha visszaolvasod..:)
a képződik cimke alatt próbálkoznék elsőkörben..vagy különben más szálak is beleszövődnek a történetbe... és az zavaró lehet...
:)