2009 október 12. - cickafarkfű tea használati utasítás

"egy teáskanál droghoz adjunk 2 dl vizet"

vigyázni kell,
én mondom.

--és

mi van, ha
nem tudok
többé írni.
soha többé.
jaj.
és miért?

--

"kedves türelmetlenség,
legyél szíves távozni.
most."

"...de már hetek óta folytatni szeretnéd
amit elkezdtél ott írni,
és mindig olyan jó dolgok jutnak eszedbe,
amikor nem vagy gép előtt,
és aztán meg, amikor itt vagy, akkor meg
husssss...
na ezért vagyok itt,
üdvözlettel: türelmetlenség"

"kedves türelmetlenség,
megértem az érveidet,
de nem segítesz.
amíg itt vagy nem írok.
nem megy.
ér, hogy akkor jössz majd vissza,
ha valamivel késésben vagyok?
ez most pont nem ilyen.
de azért tényleg köszi, hogy megpróbáltad. :)
csókol: g."

--

"kedves teljesítménykényszer,
legyél szíves távozni.
most azonnal."

"...ja értem miről beszélsz,
nem is értem mit keresek itt,
amikor ez a te saját kis világod,
amiben azt művelsz, amit csak akarsz.
az van, hogy megpróbáltam elmenni,
de valami miatt nem bírok.
kiengednél?
szívnék egy kis friss levegőt.
köszi és üdv,
teljesítménykényszer"

"hmm...
megpróbálom.
pillanat.
és kösz, hogy szóltál,
csók, g."

--

rettentő vicces még az is,
hogy a fejemben,
a türelmetlenségnek
női hangja,
a teljesítménykényszernek meg
férfi hangja van.

és azt hiszem, ez
globálisan is igaz.

a nők mind hülyék,
és a férfiak is mind hülyék.
és
a nők mind mind csodálatosak,
és a férfiak is mind nagyon nagyon csodálatosak.

--

jesszus....
és akkor mi lesz,
amikor majd megfürdöm a cickafarkfűben,
és nem csak a csomagolását olvasom el?

gondolom, hogy elmúlik a felfázásom,
a többi meg marad ugyanúgy..

mondom, hogy a nők mind hülyék...
és csodálatosak is.
meg a férfiak is.

2 megjegyzés:

Iso írta...

Felteszek, hogy mi van, ha nem tudsz többé festeni. Vagy biciklizni. Vagy balettozni. És mindegyik, akármikor megtörténhet.
Jut eszembe:
1. mi van, amikor a balettosnak ballett's-block-ja van?
2. rájöttem, hogy az "epekedő" és az "epekő" közt a különbség csak egy apró, ám jelentőségteljes, tükörszimmetrikus "de". Csak hogy egy szédítő másodpercre belepillanthassatok a Teremtő lelkivilágába.

Gabriella Kovacs írta...

na én is ezt tettem fel, hogy mi van ha az írnit behelyettesítem bármelyik más igével..
és a válasz ugyanaz..
kedves türelmetlenség és kedves teljesítménykényszer, legyetek szívesek távozni.
ezt tanultam az elmúlt hónapokban.
konkluzálok.

a "de" nem is tükörszimmetrikus.:P
nincs visszafelé értelme..
de például az uccu, az az..
vagy az ír is. :)

és imádlak.