2009 október 28.

frissült

--

na, visszatérve az Agutira.
még sosem dokumetáltam a tervezésesdit.
úgyhogy most megpróbálom,
mert szerintem,
ez egy elég vicces feladat.
nos, ma este ezek születtek az agutiról,
a holnapi órára.

rajz1_az aguti nevű állat















rajz2_az aguti nevű állaton gondolkozik




















rajz3_az aguti nevű bábon gondolkozik















rajz4_felhasználja, amiket ma vásárolt















--

ma egyébként egész sikeresen
multiteszkeltem
és mindhárom jól haladt.
a dolgozó nős,
a művészes,
meg a szociális.

sose rosszabbat.
és közben olyan álmos voltam,
hogy konkrétan
bele tudtam volna fejelni
egy pillanatra
a sajttortába a greshamben délután.
de aztán megint jó lett.

--

talán a zokni így ok lesz,
vicces, hogy rá van írva, hogy sport...
na ez persze volt a 100ft-os boltban
bár nem elég puha, szőrös..stb

csak még azok a kis tálak nagyon kellenének...
mert feje,
na, az nincs a bábomnak...


6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már tudom! Csoda Vagy! Pusz Mama

András Hídvégi írta...

A Mamának igaza van:) Ez most megint marhajó irány!

csordi írta...

Ha nincs feje, még mindig lehet vonatbalesetben elhalálozott aguti. Vagy az aguti rémisztő, fej nélküli szelleme.

Névtelen írta...

Szatyor zoknit hoztam marosról,mosom.A fejnek az ékszeres bizsus boltban kis doboz?Gomb sacc 1 kg,érdekel? Rajongok Mama

linda írta...

http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/50096905
ez túl nagy a fejnek? :)
Amúgy a sajttorta..... minden héten lehetne ott egy megbeszélésünk!
Jó lett a Gresham napi rajz, de nem látom a cizellált mészkövet... :)

Gabriella Kovacs írta...

na ez az ikeás cucc jónak tűnik..majd megnézem élőben...és nagyon köszi. nagyon.
ja és a padlón a titkos cizellált? hát mert titkos..azért:)
nem márvány az, linda? fekete-fehér csíkos..márvány lesz az..de vicces, hogy neked is az a kedvenc...puszik