2009 október 28.

kis segítségre lenne szükségem.

a bábtervezés feladatomhoz
keresek
sízoknit,
vagy kötött zoknit (hú, az milyen szuper lenne)
barnát
lehet csúnya, régi, használt.
nagyon jó lenne, ha
vastag lenne
lehet gyerek méret is,
de valami miatt azt gondolom,
hogy ez egy
barna, vastag, kötött férfizokni,
ami egy sportcipőbe sem megy bele,
azt is gondolom, hogy
a szárán felül olyan gumis bordás.
meg azt is,
hogy a sarkánál, meg a lábujjainál
más színű.

node..
ha eleresztem az álmokat,
és csökkentem az elvárásokat

akkor:
ha van
bármilyen vastag zoknid,
amit nem használsz,
mert már összement a mosásban, stb.
és megvan mindkét darab a párból.
kérlek add nekem.
a héten.

van?

továbbá
nagyon szeretnék még
kettő darab
ovális kis tálkát,
(végigjártam vagy 8 százforintosboltot,
ott mindig van, de most nincs persze)
olyat tudod,
amiben a mogyorót lehet kínálni pl.
kb 10cm a hossza, van kis pereme
éss ovális, az nagyon fontos lenne
és nem kell már neked,
vagy elfogadsz helyette két kereket
(mármint nem kereket, hanem kereket..na érted.)

mert én aztán összeragasztanám őket
és aguti fejet csinálnék belőle
az aguti zoknitestéhez.

majd este felrakok ide egy rajzot,
hogy hogy is lesz ez.

és cserébe eljöhetsz majd megnézni a zoknidat a bábszínházba.
na, deal?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

kedves segítőkész rajongók..:)