2009 november 2.

nos
mivel én általában
sírósra fáradom
magam

például ma is,
miután 25 percre tornáztam fel
a késésemet az iskolából
csupán azzal,
hogy mikor mégcsak
5 percet voltam késve
hirtelen sírni kezdtem azon,
hogy már megint elkések,
amit aztán ügyesen nem tudtam abbahagyni
sőt
továbbfejlesztettem belül odáig
hogy a kurva életbe,
lehet, hogy
az egész életemmel el vagyok késve?

és a sírástól,
meg szerintem a szemüvegcserétől is
furcsán ég a szemem.

na ezért

ma ezt a
fétistárgyat
sikerült vásárolnom
az ikeában
miközben agutifejre vadásztam
és az is meglett.
(köszi linda, jó lesz. kicsit kell vágni a pereméből, de szuper:)














és azontúl,
hogy természetesen rózsaszín szemüveg,
még arany kis csillogó pöttyök is vannak benne.

mostmár sokkal jobb.
tényleg.

Nincsenek megjegyzések: