2009 december 1.

azon gondolkozom,
hogy miért mondják azok az emberek,
akiket éppen csak megismerek, viszont remekül elnevetgélünk..
(ok, mondjuk főleg rajtuk)
hogy,
dilinyós vagyok, meg hogy nem vagyok százas?
de közben örülnek ennek.
talán elképesztő pofákat vágok beszéd közben?
valaki mondja meg...
légyszíves.

és
azon is gondolkozom,
hogy mindig,
(tényleg mindig legalábbis az elmúlt két hónapban)
amikor reggel annyira szürke és esős minden
mint például tegnap reggel,
akkor én miért éneklem
azt, hogy

szééééééép nyári nap...foltos farmerek az út mentéééén....
szééééééép nyári nap...sokan vándorolnak úúúúgy, mint éééén...
és, hogyaszonygya
széééééép nyári nap....minket nem zavar a forrrróóóóóósáááág...
széééééép nyári nap....néhány óra csak a távolsááááág....

egész nap.

jó a klipp, nem?
azok a frufruk meg bajszok...
hammhammnyammnyamm...
hiperszuper.

de most tényleg,
nem vagyok százas?

boldog decembert mindenkinek!

--
magyarázat:
hajnal 3-ig a magyar színházban fotóztunk.
illetve anna, én csak a perspektívát állítottam be,
a többiben móka és kacagás.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

kérlek mond hogy átfogják építeni a magyar színházat :) kívülről ... a világ egyik legszűrkébb, legunalmasabb épülete, ráadásul nap mint nap nézhetem az ablakomból.

Bubu írta...

Mert, mondjuk, vannak emberek, akik pont attól félnek, hogy a dilinyósságukat el fogják veszíteni. És akkor egyszercsak, hopplá, találkoznak valakivel, aki teljes és mégis dilinyós. És akkor megörülnek, hogy aszondja, "jajdejó, ez nem százas, ez megtudta őrizni. Jajdejó!" Bár én még az esős két hónap előtt... Nemszázas = nemfelváltható = felcserélhetetlen

Gabriella Kovacs írta...

bubu, köszönöm..tényleg...azt hiszem sosem tudtam volna megfogalmazni...te sem vagy százas?

kedves névtelen egy kiszínezett fóliára rajzolt magyar színházat tudok csupán javasolni, mint ablakmatricát...
ne haragudj, nem építik át a magyar színházat tudomásom szerint...tényleg bocs...:)