2009 december 18.

azt az egészen misztikus dolgot sem meséltem még el,
ami tegnap reggel történt.
olyan 8 körül csörgött a vonalas telefon,
azt hittem úgy félálomban, hogy a telefonébresztő.
mostanában az is segített felébredni.

kimásztam az ágyból és felemeltem a kagylót.

a matáv sms küldő szolgáltatása volt,
nem is tudtam, hogy van ilyen.
egy gépnő beszélt a vonal túlsó végén:
"önnek egy üzenete van,
az üzenet időpontja december 15. 21 óra
az üzenet szövege: "kész" "

üzenet feladója nem volt,
vagy nem emlékszem.
csak erre:
december 15. 21óra.
kész.

szerintem Isten ujja pötyögte.

4 megjegyzés:

csordi írta...

Rosszul emlékszel :)
Az üzenet időpontja 23 óra (22:58) volt.

Gabriella Kovacs írta...

akkor nem Isten volt? :(

Gabriella Kovacs írta...

áhhhááááháááá..
a matáv sms küldő szolgáltatása pontosan 3 naap csúszással üzemel.

ebben a pillanatban kaptam még egyet december 18-ról, valóban 22:58..
a szövege:
"halló, itt vár mindenki"
na ez voltál te...
és akkor az előző (a dec 15-ös) meg mehet vissza Isten ujjának..
légyszi...


csordikám, meg kéne tanulni kezelni azt az Iphone-t...

Isten ujja írta...

EGO SUM DIGITUS MUNDI