2009 december 6.

ezt nem én írtam, hanem a DAV zenekar
ez a zene
(bár nekem egy
másik verzió jobban tetszik,
de azt nem találom kisvideó nélkül)

de most a szöveg,
ez a szöveg:

9 tanács

Jól rágjad meg a falatot!
Ne kérj akkor, ha akarod!
Legyen rend, hová hazamész!
Akkor mond "elég", ha elég!
Hogyha nem figyelnek, akkor ne beszélj!
Örülj annak, ha jön a tél!
Õrizd meg azt, ami adatott!
Ha van, emeld meg kalapod!
És akit igazán szeretsz,
magadhoz erõsen ne öleld!
Minden jót neked!

Felébredsz egyszer.
Így jó.
Elalszol sokszor.
Így jó.
Felébredsz sokszor.
Így jó.
Elalszol egyszer.
Így jó.




2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kosztolányi. Akarsz-e játszani
Megkerestem, sokszor elolvastam,és most jól vagyok köszönöm:)Puszi Ma

Gabriella Kovacs írta...

én köszönöm :)

Akarsz-e játszani

A játszótársam, mondd, akarsz-e lenni,
akarsz-e mindig, mindig játszani,
akarsz-e együtt a sötétbe menni,
gyerekszívvel fontosnak látszani,
nagykomolyan az asztalfőre ülni,
borból-vízből mértékkel tölteni,
gyöngyöt dobálni, semminek örülni,
sóhajtva rossz ruhákat ölteni?
Akarsz-e játszani mindent, mi élet,
havas telet és hosszu-hosszu őszt,
lehet-e némán teát inni véled,
rubin-teát és sárga páragőzt?
Akarsz-e teljes, tiszta szívvel élni,
hallgatni hosszan, néha-néha félni,
hogy a körúton járkál a november,
az utcaseprő, szegény, beteg ember,
ki fütyürész az ablakunk alatt?
Akarsz játszani kígyót, madarat,
hosszú utazást, vonatot, hajót,
karácsonyt, álmot, mindenféle jót?
Akarsz játszani boldog szeretőt,
színlelni sírást, cifra temetőt?
Akarsz-e élni, élni mindörökkön,
játékban élni, mely valóra vált?
Virágok közt feküdni lenn a földön,
s akarsz, akarsz-e játszani halált?