2009 december 7.

imígyen szóla, Lotterfeld kolléga,
anélkül, hogy kérdeztem volna,
de valami miatt, néha elgondolkozik
a megfejtésemen,
megpróbál bekukkantani a muppet-show (ahogy ő nevezi) mögé
aztán közli.
általában mellétrafál.

de azt hiszem ma olyat mondott,
amit egyrészt csak titokban vallok be magamnak,
és csak itthon félhomályban.
másrészt pedig igazán kellemes dicséretnek fogom fel.

és mivel ezt most nem én mondtam,
nyugodtan idemásolom
és ironikus kis megjegyzéseket írok majd a végére,
csak, hogy véletlenül se gondolja azt senki, hogy
32 éves férjvadász nőszörny vagyok,
mert nem vagyok (azt figyeld, magyarázkodik)
de az igazság az, hogy eszembe jutott a minap nekem is,
hogy lassan be kéne ezt a dolgot engedni az álmaim közé,
mert a többi szépen lassan alakulgat.

és nyilván elgondolkoztam azon is,
(nem most, már néhány éve figyelem, hogy mit művelek.)
hogy miért nem lett ez eddig.
éshát azért nem lett,
mert valami hiányzott.
egyensúlynak szoktam nevezni, de biztos lehet máshogy is.
ígyhát vagy elevenen faltam fel a férfiakat az életemben,
vagy be sem engedtem őket.
éshát erre nem igazán lehet építeni
semmit sem,
nemhogy
boldog családot,
lássuk be.

és mostanában érzem először azt,
hogy talán talán
bármi is lesz,
de képes vagyok
ülni és vezetni azt a nagyon nagyon sok lóerős versenyvonatot,
amit alám rakott a Jóisten, amikor megszülettem.
a többit majd meglátjuk.

meghát azért az is igaz,
hogy kellene egy férfi,
a talpán...
de nem baj, ha a feje kicsit a felhőket is...

node,
imígyen szóla, Lotterfeld kolléga,
ahogy ígértem:


Lotterfeld: rájöttem egyébként egy óriási dologra
én:
21:01 :)
na mire?
21:02 Lotterfeld:
pill, minnyá mondom a nagyonokosat
21:03 szóval
21:04 magyaráztam neked egyszer
hogy veled minden szép és jó
csak éppen párkapcsolati szinten annyira sok lehetsz, hogy az ember előbb-utóbb tuti menekül
és amikor ezt mondtam
21:05 arra gondoltam, ez valami személyiségi hiba lehet nálad, szóval egy orvosolandó dolog
pedig nem
ugyanis
azért vagy "sok" mert valami hiányzik, és szerintem
21:06 neked egy gyerek kéne, és olyan nő lennél, akit sohasenem un meg a férje, mert te úgy vagy sok, hogy egy személynek sok
kettőre-háromra leosztva már simán kényelmes lehet
szóval sokasodj
:)


és most az ironikus megjegyzések,
ahogy fentebb említettem:

elgondolkodtató, de tényleg.
valaki?
na mindegy, addig elmakettezem itt csendben.
vagy most makettezzek egy férjet, meg 2 gyereket?

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

És eccere mind a négyet?/feladat férj gyerek gyerek/

Gabriella Kovacs írta...

hát a feladat a legegyszerűbb ezek közül éppen...

Boholy Lotterfeld írta...

Lehetek az egyik gyerek?

Gabriella Kovacs írta...

az a baj, hogy túl nagy vagy..nem férsz be...

Boholy Lotterfeld írta...

jó, hát nem teljesen...