2009 december 15.

azt hiszem,
életem egyik legjobb döntése volt egy fénymásolót beszerezni itthonra,
ami persze szkennel is és minden este éjfélkor el is köszön...
nem viccelek... tündérbogár

--
a fénymásoló mára már elköszönt,
de íme ilyen:
"káoszból a rendbe lépni.
















balról jobbra olvasva: díszlet-jelmez-báb

és a bónusztrack,
hogy nevessetek is, ne csak örüljetek:
"csak a színes csatok mentenek meg a tébolytól"
(molly után szabadon)





















és most ujjakat keresztbe....

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

nekem az a balján fekvő, semmivel sem foglalkozó aguti tetszik a képen nagyon, meg az Gabikám,hogy én lelkes amatőrként bámulok a rajzaidon, hogy ejha! és ez vagy te és így alkotsz te és lélekből jön és sok melód van benne és varrd be az aguti alá a teljesítménykényszert! de vigyázz, ne maradjon luk rajta, nehogy kijöjjön!
tim

Molly Bloom írta...

vagyis inkább 'Adrian Mole után szabadon'...

Gabriella Kovacs írta...

áh..mikor ágyba bújtam tegnap, gondolkoztam ezen, hogy ez biztos valahonnan van..aztán tessék...
mondjuk nekem nélküled nem jutott volna eszembe...

Molly Bloom írta...

blogger csapatmunka:)