királylányok-királyfik vol3.

Szóval, őszintén szólva eléggé rossz volt
meg kellett beszélem magammal ezeket a dolgokat szépen
valahogy így:

mozdulj már meg!
nem

csinálj már valamit!
már csináltam, és tessék, elértem vele valamit? nem! tehát?!

menj, mozogj, csináld!
nem, most azt szeretném kipróbálni, hogy maradok
és
lusta vagy!
ez nem igaz. nem vagyok lusta, hanem kurva fáradt vagyok, és jogom van fáradtnak lenni, úgyhogy hagyjál kérlek!

ez így nem lesz jó!
majd meglátjuk, ha kipróbáltam, több is veszett mohácsnál

és elmegy melletted az élet!
így is

és
hidd el, nem kopognak a királyfik az ablakodon, ha te nem mész el a bálba!
már annyi királyfi ajtaján kopogtattam én úgy, hogy ők nem mozdultak, hogyha én meg tudom ezt tenni, akkor valószínűleg ők is! ha nem, hát akkor nagy gáz van és veszek egy kutyát!

el-megy-melletted-az-élet!
ezt már megbeszéltük, mondom még egyszer: eddig is elment!

és megöregszel!
hahaha, már 31 (32)vagyok

már megöregedtél!
viccelsz, még csak 31 (32) vagyok

túl késő!
ez nem igaz, paul gaugen 50 körül kezdett festeni, a mostani nők pedig későn szülnek,
úgyhogy kuss legyen!

mit ácsorogsz itt!
nem ácsorgok, mint mondtam már:el-fá-rad-tam!

nem lehetsz ennyire gyenge!
nos, lehet, hogy pont ettől vagyok-leszek erős. meglátjuk!

most tényleg feladod?
nem adtam fel, csak taktikát váltottam..igen tudom, hogy úgy néz ki, mintha feladtam volna, de lássuk be eddig sem ment flottul

lehet, hogy már csak egy lépés és odaérsz!
minden kényszerbuli előtt ezt mondom saját magamnak, és odaértem eddig?
nem! hát akkor?!

nem próbálkoztál elég erősen!
lehet, hogy túl erősen próbálkoztam, nem?!

nem voltál elég ügyes!
mire gondolsz? azt hiszem elég ügyes vagyok, néha mások helyett is.
mostmár legyen más is ügyes!

ez így nem lesz jó!
kipróbálom, meglátom.
ha nem működik, még mindig folytathatom onnan, ahol abbahagytam.
ezt már úgyis tudom hogyan kell.

elröpül az a kevéske időd, ami még maradt!
eddig röpült el az a rengeteg időm, amim volt!

menj, menj, csináld, csináld!
ezt már megbeszéltük. nem.
és ooohmmm..és zen..és flow...

egy olyan csaj, mint Te nem adhatja fel!
egyáltalán nem adtam fel, sőt ahhoz, hogy most maradjak magamban lehet, hogy sokkal több hit kell! ergo, most is "olyan" csaj vagyok. jó csaj! nagyon jó csaj!

Te ennél az ácsorgásnál sokkal többet érsz!
ez így igaz, és annál is sokkal többet érek,
hogy egyfolytában fussak valami után
vagy alámenjek helyzeteknek
vagy egy párkapcsolatban két ember helyett dolgozzak!

sokkal többre vagy képes!
igen, valóban sokkal többre vagyok képes,
képes vagyok arra, hogy boldog legyek!

ezek voltak a kis mantráim kb.
és néha legyőztem magam
és néha magam győztem le a csatában.
és megborultam és nekiindultam és visszatértem.

viszont a nyugalomban töltött idő hosszabbodott.
--
folyt.köv.holnap

Nincsenek megjegyzések: